PUBG mobile son güncellemsinden sonra “Bu hesap ile yeni bir sürümden giriş yapıldı. Artık eski sürümlerden giriş yapılamaz. Lütfen oyunu en son sürüme güncelle” hatası çok yaygın olarak karşılaşıyoruz. Özellikle aynı hesabı 2 farklı cihazda kullanan kullanıcılar hatayla daha sık karşılaşıyor. PUBG mobile son sürüm olmasına rağmen hesabınıza giriş yapamıyorsunuz. Hatanın çözümü için oyun yetkililerine nick’inizi iletmeniz gerekiyor.
Reklamlar
Hata bildirim formuna ulaşmak için aşağıdaki linki kullanın. Hata ve hesap bilgileriniz hakkında tüm bilgileri detaylı olarak doldurun.
Sorun hakkında PUBG corp. Destek için tıklayın
Reklamlar
Sorunun çözümü için formunuzun yetkililere ulaşması gerekiyor. Formun ulaşarak hatanın giderilmesi ortalama 24 saat sürebiliyor. Bu süreçte hesabınıza giriş yapmadan farklı bir hesapla veya misafir kullanıcı olarak oyunu oynayabilirsiniz. Hata, iki farklı cihaz kullanan oyuncuların cihazlarındaki PUBG sürümlerinin uyuşmazlığından kaynaklanıyor. Eğer formu doldurmak istemiyorsanız, bir sonraki güncellemeyi beklemeniz gerekiyor.
Hata hakkında en kısa sürede bir güncelleme yayınlanacak fakat zaman kaybetmemek için formu doldurmanızı öneririz.
PUBG mobile hakkında diğer soru ve sorunlar için sitemizde arama yapabilirsiniz.
Reklamlar