Netflix hata kodları

Netflix hata kodları


Netflix’de kullanırken bir ile mi karşılaşıyorsunuz ? Netflix’i kullanmanızı engelleyen birçok hata ve hata kodu vardır. Aldığınız hata koduna göre aşağıdaki çözümleri sırasıyla deneyebilirsiniz.

Netflix Hata Kodu M7353-5101

Bu durum genellikle tarayıcınızda Netflix’in düzgün çalışmasını engelleyen bir eklenti bulunduğunu gösterir. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin.

1. Google Chrome eklentilerini devre dışı bırakın

2. Google Chrome’u güncelleyin

  1. Tarayıcınızın sağ üst köşesinden Menü simgesini seçin.
  2. Yardım öğesini seçin.
  3. Google Chrome Hakkında öğesini seçin.
  4. Chrome mevcut versiyonu görüntüleyecek ve varsa güncellemeleri otomatik olarak indirecektir.
  5. Güncellemeyi tamamlamak için Yeniden Başlat seçeneğini seçin.
  6. Netflix’i tekrar deneyin.

NW-2-5 Netflix Hata Kodu

Bu hata koduyla karşılaşıyorsanız bu durum genellikle cihazınızın Netflix hizmetine bağlanmasını engelleyen bir ağ bağlantı sorununa işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıda cihazınız için belirtilen sorun giderme adımlarını izleyin.

  1. Ağınızın yayın izlemeyi desteklediğinden emin olun
  2. İnternete bağlı olduğunuzdan emin olun
  3. Akıllı TV’nizi yeniden başlatın
  4. Ev ağınızı yeniden başlatın
  5. Akıllı TV’nizi doğrudan modeme bağlayın
  6. Wi-Fi sinyal gücünüzü artırın

Netflix Hata Kodu 11003

Hata kodu 11003 ile karşılaşıyorsanız bu durum genellikle cihazınızda Netflix hizmetine erişmeyi engelleyen bir bilgi ya da ayar olduğuna işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıda cihazınız için belirtilen sorun giderme adımlarını izleyin.

Sistem ayarlarını doğrulayın

  1. Ayarlar öğesine gidin.
  2. Sayfayı aşağı kaydırın ve Geliştirici seçenekleri öğesini seçin.
    • Bu seçenek genellikle Sistem veya Genel öğesinin altında bulunur.
  3. Uygulamalar altındaki Etkinlikleri saklama öğesinin işaretini kaldırın.
  4. Netflix uygulamasını yeniden başlatın ve tekrar izlemeyi deneyin.

Geliştirici seçenekleri’ni görmüyorsanız:

  1. Ayarlar sekmesinde ekranı aşağı kaydırın ve Cihaz hakkında öğesini seçin.
    • Bu seçenek genellikle Sistem veya Genel öğesinin altında bulunur.
  2. Yazılım bilgileri öğesini seçin.
  3. Derleme numarası’nı görünceye kadar kaydırın.
  4. Geliştirici modu etkinleştirildi ifadesini gösteren açılır pencere görüntülenene kadar Derleme numarası’na beş kez basın. Bu işlem, Geliştirici seçenekleri adlı yeni bir ayar seçeneği oluşturur.
  5. Geliştirici seçenekleri’ni seçin.
  6. Uygulamalar altındaki Etkinlikleri saklama öğesinin işaretini kaldırın.
  7. Netflix uygulamasını yeniden başlatın ve tekrar izlemeyi deneyin.

Netflix Hata Kodu tvq-browse-100

tvq-browse-100 hata kodu ile birlikte sıklıkla aşağıdaki mesajı alıyorsanız: Bu içerik şu anda oynatılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin veya farklı bir içerik seçin. Bu durum genellikle cihazınızda depolanan bilgilerin yenilenmesi gerektiğine işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıda cihazınız için belirtilen sorun giderme adımlarını izleyin.

  • Netflix’i tekrar başlatın
  • Netflix uygulamasını yeniden yükleyin
  • Akıllı TV’nizi yeniden başlatın

Netflix Hata Kodu U7361-1255-C00D7185

Windows 10 bilgisayarınızda U7361-1255-C00D7185 hata koduyla karşılaşıyorsanız, bu durum genellikle Netflix’in yüklendiği konum ile ilgili bir soruna işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin. Netflix uygulamasının yükleme konumunu değiştirin

  1. Ayarlar panelini açmak için klavyenizde Windows tuşu + I harfine basın.
  2. Sistem’i seçin.
  3. Uygulamalar ve Özellikler öğesini seçin.
  4. Netflix uygulamasını bulun ve seçin.
  5. Taşı öğesini seçin.
  6. C: Sürücüsünü seçin.
  7. Seçiminizi onaylamak için tekrar Taşı öğesini seçin.
  8. Netflix’i tekrar deneyin.

Netflix Hata Kodu 120

Bu durum genellikle cihazınızda depolanan bilgilerin yenilenmesi gerektiğine işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıda cihazınız için belirtilen sorun giderme adımlarını izleyin.

Apple TV’nizi yeniden başlatın

  1. Apple TV’nizin ve bağlı olduğu televizyonun fişini prizden çıkarın ve en az 2 dakika bekleyin.
  2. Her iki cihazın fişini tekrar prize takın.
  3. Her iki cihazı tekrar açın.
  4. Netflix’i tekrar deneyin.

Netflix Hata Kodu 500

Bu durum genellikle, MagentaTV cihazınızın Netflix hizmetine bağlanmasını engelleyen bir donanım sorunu olduğunu gösterir. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin.

Cihazınızı yeniden başlatın

  1. Cihazınızı tamamen kapatın ve en az 15 saniye bekleyin.
  2. Cihazınızı tekrar açın.
  3. Netflix’i tekrar deneyin.

Netflix Hata Kodu UI3012

Bu durum genellikle bilgisayarınızın Netflix hizmetine erişimini engelleyen bir ağ bağlantı sorununa işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin.

  1. Ağınızın yayın izlemeyi desteklediğinden emin olun
  2. Ev ağınızı yeniden başlatın
  3. Wi-Fi sinyal gücünüzü artırın
  4. Bilgisayarınızı doğrudan modeme bağlayın
  5. Varsayılan bağlantı ayarlarını geri yükleyin

Netflix Hata Kodu F7020

Bu, genellikle Netflix’in birden fazla yerde açık olduğunu gösterir. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin. Diğer Netflix sekmelerini ve pencerelerini kapatın.

  1. Netflix’in çalıştığı diğer tarayıcı pencerelerini veya sekmelerini kapatın.
  2. Netflix’i tekrar deneyin.

Netflix Hata Kodu UI3010

Bilgisayarınızda UI3010 hata koduyla karşılaşıyorsanız bu durum genellikle tarayıcınızda saklanan ve yenilenmesi gereken bilgilere veya ağ bağlantı sorununa işaret eder. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin.

  1. Tarayıcı önbelleğinizi temizleyin
  2. Ev ağınızı yeniden başlatın
  3. Bilgisayarınızı doğrudan modeme bağlayın
  4. Varsayılan bağlantı ayarlarını geri yükleyin
  5. Wi-Fi sinyal gücünüzü artırın

Netflix Hata Kodu UI3013

Bu durum genellikle tarayıcınızda yenilenmesi gereken bilgiler olduğunu gösterir. Sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını takip edin. Netflix çerezini web tarayıcınızdan temizleyin

  1. Netflix çerezini temizlemek için netflix.com/clearcookies adresine gidin. Bu işlem, hesap oturumunuzu kapatır.
  2. Oturum Aç öğesini seçin ve Netflix e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
  3. Netflix’i tekrar deneyin.

Diğer hata kodları ve çözüm yöntemi için yorum gönderebilirsiniz.

Yorum Yap
0 Yorum yapan