Ne Yazık ki ” Hatası Çözümü

Ne Yazık ki ” Hatası Çözümü


Telefonlarınızda herhangi bir uygulamaya giriş yapmak istediğinizde “Durdu: Ne yazık ki” hatası alabilirsiniz. Android işletim sistemine sahip telefonlarda, uygulama kaynaklı sorunlar oluştuğu zaman bu tarz hatalar ile karşılaşabilirsiniz. Genellikle LG G3 , LG G4 ve LG G5 telefonlarda bu hata ile çok sık karşılaşabilirsiniz.

Hatayı çözmek oldukça kolaydır. Anlatımda “Yandex.Navigasyon” belirtilen hatayı verdiğinden bu uygulama üzerinden anlatım yapacağız. Hata veren herhangi bir uygulama için bu adımları takip edebilirsiniz.

Ayarlar / Genel / Uygulamalar adımlarını takip ederek uygulama ayarlarına giriş yapıyoruz.

Ayarlarda hata veren uygulamayı seçin.

Uygulamalanın ayarlarına giriş yaptıkta sonra “Depolama” seçeneğine giriş yapıyoruz. Bu alanda “Verileri temizle” ve “Önbelleği sil” seçeneklerine dokunuyoruz.

NOT: Verileri temizleme işlemini yapmadan önce uygulama içinde kayıtlı verileriniz varsa bunları kontrol etmenizi öneririz. Hesabınza bağlı veriler silinmeyecektir.

Temizleme işlemini tamamladıktan sonra uygulamayı tekrar çalıştırınız.

Aşağıdaki görselde gördüğünüz gibi uygulama sorunsuz olacak çalışacaktır. Hesabınızla oturum açtığınız taktirde bilgileriniz otomatik olarak senkronize olacaktır.

Bazı durumlarda ayarları yaptıktan sonra telefonunuzu kapatıp açmanız gerekebilir. Sorun hala devam ediyorsa verileri temizleip telefonunuzu yeniden başlatın.

Yorum Yap
0 Yorum yapan