Son zamanların popüler sosyal paylaşım platformlarından olan, İnstagram da kişisel hesapların yanı sıra kurumsal hesaplarda aldı başını gidiyor. Hal böyle olunca da tüm firma sahiplerinin akıllarına, İnstagram’da kurumsal hesap açmanın zamanı geldi gibi düşünceler oluşuyor. Hal böyle olunca firma sahiplerinin akıllarına bu seferde, kurumsal hesabın nasıl açılacağı geliyor. İnstagram’da şirket profilini nasıl oluştururum gibi sorular soruyorsanız, yazımızı okumaya devam ederek, İnstagram’da nasıl şirket profili oluşturabilir öğrenmiş olacaksınız. Şimdi gelelim İnstagram’da nasıl kurumsal hesap açılacağına.
Yukarıda da belirttiğimiz gibi firma sahipleri artık sosyal paylaşım platformlarında, firmalarının şirket profillerini oluşturmak istiyor. Hal böyle olunca da bunu nasıl gerçekleştirebileceğini bilmeyen firma sahipleri, çareyi internette arıyor. Bizde sizler için şimdi bu konuyu sunacağız.
Öncelikle bu ve bunun gibi konular hakkında bilgi alabileceğiniz bir blog adresini sizlere sunuyorum. Tamamen İnstagram’a ait olan İnstagram for buisness blog adresi bu ve bunun gibi konularda firma sahiplerine detaylı bir şekilde yardımcı oluyor. Öncelikle bir şirket profili oluşturmak için gerekli olan en önemli şeylerden birisi, logonuz. Eğer firma hesabınızı, telefondan yönetecekseniz, 110×110 boyutunda net bir logoya ihtiyacınız var.
Instagram Şirket Hesabı
Eğer bilgisayarınızdan yönetecekseniz, 180×180 boyutunda bir logoya ihtiyacınız var. Bu konuda ister logo şirketlerinden isterseniz de kendi yaratıcılığınızdan yararlanarak, güzel bir firma logosu oluşturabilirsiniz. Diğer bir husus ise, firmanızı takip edenleri, İnstagram’da ki firma hesabınızdan, firmanızın web sitesine yönlendirin. Bu durumda sağlam bir firma profili oluşturmak için önemli bir etmen. Son olarak eklemek istediklerimden ve altını önemle çizdiğim firmanızı tanıtmanız için size tanınan 150 kelimelik bölüme de çok dikkat edin. Eğer kendiniz etkili yazabileceğinize inanıyorsanız, kendiniz doldurun. Ancak yazma konusundan kendinizin biraz yetersiz olduğunu düşünüyorsanız, mutlaka profesyonel yazım hizmeti kullanın. Çünkü o alan çok önemli sizin şirket profilinize girecek olan, kullanıcıların göreceği sitenizin tanıtım yazısı. Yani bu bölümde, yazıyı okuyan kişilere, ne kadar güven verirseniz, o kadar takipçilerinizin ve müşterilerinizin ilgisini çekersiniz. Onun için bu bölümde mutlaka profesyonel bir yazım hizmeti alın ya da kendiniz özenle 150 kelimeyi harfi harfine yazın. Eğer bu hususlara, İnstagram’da şirket profili oluştururken dikkat ederseniz, mutlaka İnstagram kullanıcılarının ilgisini çekmeyi başaran bir şirket profili oluşturmuş olursunuz.
İnstagram’a Nasıl Reklam Verilir? yazımızı’da inceleyebilirsiniz.